gyerekruhaklub.hu webáruház
- Általános rendelkezések
- Megvásárolható termékek köre
- Vásárlás menete, szerződés létrejötte
- Regisztráció
- Megrendelés
- Vásárlás menete
- A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása
- Fizetési módok
- Átvétel módja, szállítás
- Szállítás feltételei, díja
- Panaszkezelés
- Szavatosság
- Elállás joga, módja, következményei
- Szerzői jogok
- Adatvédelem
- Egyéb rendelkezések
I. Általános rendelkezések
Tájékoztatjuk, hogy a gyerekruhaklub.hu webáruház (továbbiakban: Webáruház) használatával Ön, mint Felhasználó (továbbiakban: Felhasználó) elfogadja a jelen felhasználási feltételekben foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy kizárólag akkor használja tovább a Webáruházat, ha a jelen ÁSZF-et megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja.
Az ÁSZF hatálya vonatkozik a gyerekruhaklub.hu webáruház használatára, regisztrációra, vásárlásra, illetve minden olyan elektronikus kereskedelmi ügyletre, amely e szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A gyerekruhaklub.hu webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.
A PW Studio Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető) a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruházban történt megjelenés időpontjától hatályos. A változtatások a létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
Jelen ÁSZF kiterjed minden, az Üzemeltető által forgalmazott árucikk és termék - a továbbiakban együttesen Áruk - forgalmazására.
A webáruház bizonyos szolgáltatásai regisztráció nélkül is elérhetők. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzített módon bárki jogosult.
A Webáruház használatához és a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes, az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben, az Üzemeltető az Adatvédelmi nyilatkozatban meghatározottak szerint használhatja fel.
A megrendelés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. Jelen dokumentum nem kerül elektronikusan iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza.
A felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető valamint a Felhasználó közötti, a regisztráció illetve megrendelés során megadott email címen történő kommunikáció, írásbeli kommunikációnak minősül.
Az ÁSZF -től történő bármely eltérésről csak írásban lehet megállapodni mindkét fél aláírásával.
Amennyiben a webáruház működésével, megrendeléssel, és szállítással kapcsolatosan kérdése van, jelezze elérhetőségeinken keresztül!
Az Üzemeltető cég adatai és elérhetőségei:
Internetes áruház: www.gyerekruhaklub.hu
Üzemeltető: PW Studio Kft.
Székhely: H-4026 Debrecen, Múzeum utca 4. 2/1.
Képviselője: Bakonszegi Norbert ügyvezető
Adószám: 23306156-2-09
Közösségi adószám: HU 23306156
Bankszámlaszám: CIB Bank Zrt. 10700141-65954326-52000001
Jegyzőnél bejelentett tevékenység száma, hivatal neve:
4791 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem, Debrecen Jegyzői Hivatal
Cégjegyzéket kiadó bíróság, cégjegyzékszám: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság mint Cégbíróság, Cg. 09-09-020869
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-64146/2013.
Telefonszám: 06 70 600 60 17
E-mail: info@gyerekruhaklub.hu
Postacím: Gyerekruhaklub webáruház - PW Studio Kft. - 4026 Debrecen, Nemzetőr utca 1. I. lépcsőház földszint 1.
Szerződés nyelve: magyar
II. Megvásárolható termékek köre
Az Üzemeltető, mint eladó kínálatában szereplő, a Felhasználó, mint megrendelő által megrendelhető, megvásárolható termékek köre az Üzemeltető honlapján tekinthető meg, míg az egyes termékek specifikációja és ára az adott termék aloldalán érhető el. A termék aloldala tartalmazza az adott termék megnevezését, méretét, árát, további lényeges tulajdonságait. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy azt a terméket rendelhesse meg, melyre szüksége van. Adott esetben kérje a gyerekruhaklub.hu webáruház munkatársainak segítségét. A webáruházban megjelenített termékképek illusztrációként szerepelnek, minimális mértékben (pl. színárnyalat) eltérhetnek a valóságtól.
Az oldalon feltüntettet árak minden esetben a 27% ÁFÁ-val növelt bruttó árak, tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adót. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
A gyerekruhaklub.hu webáruház új és használt gyermekruhákat, cipőket, kiegészítőket kínál.
III. Vásárlás menete, szerződés létrejötte
1. Regisztráció
A fejlécben található Regisztráció menüpontban, űrlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. A Webáruházban történő első vásárlás előtt szükséges regisztrálni. A regisztráció egyszerűbbé teszi a későbbi vásárlásokat és az esetleges kedvezmények igénybevételét.
Az Ügyfél a regisztrációval kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja; az adatkezelésekhez hozzájárul.
A regisztrációról e-mailben visszaigazolást küldünk.
A regisztráció törlését bármikor kérheti az info@gyerekruhaklub.hu email címre küldött eletronikus üzenetben. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul töröljük a regisztrációt. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Felhasználó a felelős. Ha tudomást szerez arról, hogy jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles haladéktalanul értesíteni a webáruház Üzemeltetőjét.
Az Üzemeltetőt a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokból adódó szállítási késedelemért, hibáért, egyéb problémáért semmilyen felelősség nem terheli. Az Üzemeltetőt nem terheli felelősség, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhetővé válik, bármely nem az Üzemeltetőnek felróható okból és az Ügyélnek kára származik belőle.
A regisztrációkor rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profil aloldalon van lehetőség, ahol az korábbi megrendelések adatai is megtekinthetőek. Az Üzemeltetőt a regisztrált adatok Felhasználó általi megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2. Megrendelés menete
A Webáruházban történő vásárlás esetén távollévők közötti szerződés jön létre a Felhasználó (Megrendelő) és az Üzemeltető (Eladó) között, amely jogviszonyra a jelen ÁSZF rendelkezései irányadók.
A megrendelések leadása a gyerekruhaklub.hu webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, regisztrációt követően. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket az Üzemeltető nem fogad el.
Webáruház 48 órán belül emailben automatikusan visszaigazolja a megrendelést, a megrendelés rögzítését követően. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-16.30 óra között történik. Ha a megrendelés leadása ezen időkereten kívül történik, úgy annak feldolgozására azt követő munkanapon kerül sor.
Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a megrendelő elfogadja.
A megrendelést visszaigazoló email megküldése végleges elfogadó nyilatkozatnak tekintendő, így a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól - alapján távollévők között kötött szerződés jön létre a weboldal Felhasználó (mint Vevő) és az Üzemeltető (PW Studio Kft., mint Eladó, szállító) között. Az Üzemeltető a megrendelést emailben visszaigazolja.
Kérjük Felhasználóinkat, hogy ezen elektronikus dokumentumokat olvassák el, és őrizzék meg. Kérdés esetén lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Ha a Webáruház 48 órán belül nem igazolja vissza a rendelést, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.), a Felhasználó szerződési kötelezettsége a továbbiakban nem áll fent, tehát mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, nem köteles megvásárolni a termék(ek)et.
Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Üzemeltető a Felhasználót erről haladéktalanul elektronikusan tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a Felhasználó részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.
A megrendelések lényeges adatait a Webáruház elektronikus rendszere automatikusan rögzíti és tárolja így különösen: megrendelés egyedi azonosító száma, megrendelő neve, szállítási cím, számlázási cím, megjegyzés, fizetendő összeg. A Felhasználó kérésére a megrendelés egyedi azonosítószáma alapján az Üzemeltető elektronikus formában megküldi a vásárlás adatait.
A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Felhasználó a regisztráció és a vásárlás során a szükséges adatokat megadja. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a vásárlás során felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Felhasználót terheli.
Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat végén, a fizetési mód kiválasztását követően megjelenő „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A regisztrációkor megadott adatokat bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni a ’Profil' aloldalon. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. Ha további problémája van a vásárlás során, úgy elmailben jelezheti a webáruház felé.
Fontos a telefonos elérhetőség megadása, mert a Webáruház esetenként a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet, vagy SMS-t küld. Hiányos elérhetőségi, postázási adatok kitöltése esetén a megrendelést az Üzemeltető nem teljesíti. Az általános teljesítési határidő a megrendelés leadásától számított 2 munkanap, mely banki átutalás esetén a pénz Üzemeltető számlájára érkezésétől értendő.
Az Üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben, vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel való egyeztetést követően kerülhet sor! A termékek vételárának előre fizetése esetén, az Üzemeltető visszautalja a vételárat.
3. Vásárlás menete
- Regisztráljon, illetve jelentkezzen be a gyerekruhaklub.hu webáruházba.
- A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba.
- A weboldal bal felső sarkában található “Kosár” ikon segítségével kilistázhatók és módosíthatók a kosárba tett termékek.
- Amennyiben rendelkezik “Kupokóddal” azt a vásárlás során rögzítheti. A kedvezményt a rendszer a vásárlás során jóváírja.
- A „Vásárlás” gombra kattintva a vásárlás részletei adhatók meg, korábban rögzített adatok módosíthatók így különösen: szállítási mód, fizetési mód, illetve megjegyzést is adhat a rendeléshez. Amennyiben az adatok javítása valamely okból nem sikerült, kérjük az Ügyfélszolgálaunkkal vegye fel a kapcsolatot.
- A „Megrendelem” gombbal véglegesítheti a megrendelést.
- A rendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha a visszaigazoló emailben vagy a rendelés során bármilyen hibát észlel rendelésével kapcsolatban, kérjük jelezze az info@gyerekruhaklub.hu email címen, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Kérjük figyelmesen adja meg e-mail címét, mert a hibásan megadott e-mail cím, vagy telített postafiók esetén nem tudjuk e-mailben megküldeni a rendelés visszaigazolását!
Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel. Ha egymás után közvetlenül, azonos Felhasználó vásárol a webáruházban, ezen megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. A Felhasználó a további rendelések leadásakor kérheti megrendelései összevonását, amennyiben erre az Üzemeltető visszajelzése alapján van lehetőség. Ebben az esetben az Üzemeltető egyesítheti a megrendeléseket, de a már postázás alatt lévő csomagok utólagos összevonására nincs mód. Ezért kérjük ilyen esetben haladéktalanul vegye fel az Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@gyerekruhaklub.hu email címen keresztül.
4. Fizetési módok
A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a megrendelő előzetes banki utalással, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel, azaz a futárnak történő készpénzes fizetéssel teljesítheti. Utánvétes fizetési módnál Webáruház készpénzkezelési költséget számít fel, amelyről a megrendelés leadása során a weboldalon tájékoztatja a Felhasználót.
5. Kedvezmények
Kupon és bónusz kedvezmények: Egy vásárlásnál a webáruház rendszere csak 1 kupont tud érvényesíteni, több kupon és vásárlás nem vonható össze. A kedvezmény a szállítási költségre nem vonatkozik! A kedvezmény a rendelés termék értékeinek összegéből kerül levonásra.
- Harmadik féltől vásárolt kupon vagy bónusz kedvezmény felhasználása: A webáruházban felhasználható más online felületekről vásárolt kupon vagy bónusz kedvezmény. Ezek konkrét felhasználási feltételei az adott kampányban kerülnek rögzítése a kedvezményt értékesítő weboldalon, a kuponok felhasználásával és beváltásával kapcsolatos kérdés esetén az ügyfélszolgálatunknál is kérhető tájékoztatás. Mnden kupon vagy bónusz felhasználásához meg kell a vásárlás előtt adni az egyedi kódot, hogy a webáruházban a kedvezmény levonásra kerülhessen, ezért kérjük kedvezmény felhasználási szándékát kérjük mindig időbe jelezze.
- Gyerekruha Klub kupon kedvezmények: A Webáruház a vásárlások értéke alapján, illetve időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. Ha a Felhasználó rendelkezik érvényes kuponnal, a vásárlás során megadhatja a kedvezményre jogosító kupon egyedi azonosítóját. A kuponok felhasználási feltételeinek egyéb részleteit a Törzsvásárlói program illetve az aktuális kupon-akció feltételei tartalmazzák.
6. Termékek ára
Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben az Üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban rögzítésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, helyette biztosíthatja a helyes áron történő szállítást, amelyet a Felhasználó elfogadhat vagy elállhat vásárlástól.
7. Átvétel módja, szállítás
A termékek kiszállítása a GLS Hungary Kft. valamint a Magyar Posta Zrt. futárszolgálatával történik. Személyes átvételre nincs lehetőség.
A megrendelt termékek 5 munkanapnál hosszabb ideig tartó tárolására és emiatt későbbi kiszállítására a Webáruház nem tud lehetőséget biztosítani, a Felhasználó köteles a megrendelést követő 5 munkanapon a fizetést teljesíteni (utánvét kivételével). A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház nem köteles a megrendelőt értesíteni, de mindent megtesz a Felhasználó megfelelő tájékoztatása érdelében.
A Felhasználó köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a Felhasználó csak saját felelősségére veheti át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Mennyiségi, illetve sérültség miatti reklamáció akkor fogadható el aggálytalanul, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, és a felvétel egyértelműen rögzíti a csomag felbontásának folyamatát.
A kiszállítás munkanaponként 8-17 óra között történik. Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Felhasználó köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időitervallumban elérhető, akár munkahelyi cím is megadható.
Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
8. Szállítás feltételei, díja
A Szállító által vállalt szállítási határidőt a megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.
Amennyiben az Üzemeltető a megrendelésben vállalt szállítási határidőhöz képest 30 napot meghaladó késedelembe esik, ezt követően a Felhasználó jogosult a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal elállni.
Szállítási díjak
futárszolgálati kézbesítés | 980.- |
Posta Pontra történő kézbesítés | 780.- |
Utánvét többlet költsége: plusz 300 Ft
A szállítási díj 15 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
Az ingyenes szállításhoz a megrendelt termékeknek kedvezményekkel csökkentett összegét kell alapul venni. A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.
A szállítás feltételeinek további részletei elérhetők a http://www.gyerekruhaklub.hu/szallitas/ aloldalon.
A csomag tartalmazza a számlát. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Amennyiben a Felhasználó az általa megrendelt áru(k)ért a megrendelést visszaigazoló email megküldésétől számított 30 napon belül nem jelentkezik és az árut nem fizeti ki, illetve a futártól nem veszi át, akkor az Üzemeltető jogosult a megrendeléstől egyoldalú nyilatkozattal elállni. Ilyen esetben a Felhasználó köteles megtéríteni az Üzemeltető felmerül postázási költségét.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
IV. Panaszkezelés
A panaszok bejelentése, kapcsolatfelvétel a gyerekruhaklub.hu elérhetőségein keresztül lehetséges. (Postacím: Gyerekruhaklub webáruház - PW Studio Kft, Generali Irodaház,4026 Debrecen, Nemzetőr utca 1. I. lépcsőház földszint 1., email: info@gyerekruhaklub.hu)
A megrendelő panaszát szóban (telefonon) vagy írásban jelentheti be az a Webáruház ügyfélszolgálatán. Nem minősül panasznak, ha a megrendelő a Webáruház működésével kapcsolatos tájékoztatást kér.
Az Üzemeltető a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a megrendelőnak átadja.
Az írásbeli (ideértve az elektronikus úton) valamint telefonon tett panaszt a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja, melyhez csatolja a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a Felhasználó, mint megrendelő figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. Az Üzemeltető által felvett jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben eőírt adatokat.
Szerződő Felek jelen szerződésből eredő vitáikat elsősorban békés úton, megegyezéssel kísérlik meg rendezni.
A Felhasználó a további jogérvényesítési lehetőségei: panasz benyújtása a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, békéltető testület eljárásának kezdeményezése, EU online vitarendezési fórumához fordulás vagy bírósági eljárás kezdeményezése, mely esetre kikötik a Debreceni Városi Bíróság illetékességét.
Békéltető Testület
A fogyasztó panasz esetén a kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez fordulhat, ahol a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére van lehetőség. A békéltető testület a fogyasztói jogvita rendezése érdekében egyezség létrehozására törekszik a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az Üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli a Fgytv. 29. §. (11) rendelkezése alapján.
A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható.
Az Üzemeltető székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
További Békéltető Testületek elérhetősége:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax: (76) 501-538
Email: bkmkik@mail.datanet.hu
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési Cím: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefon: (72) 507-154
Fax: (72) 507-152
Email: bekelteto@pbkik.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax: (66) 324-976
Email: bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: (46) 501-091, 501-870
Fax: (46) 501-099
Email: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
Email: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: (62) 554-250/118 mellék
Fax: (62) 426-149
Email: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: (22) 510-310
Fax: (22) 510-312
Email: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: (96) 520-202 520-217
Fax: (96) 520-218
Email: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefon: (36) 416-660/105 mellék
Fax: (36) 323-615
Email: tunde@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefon: (56) 510-610
Fax: (56) 370-005
Email: kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: (34) 513-010
Fax: (34) 316-259
Email: kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax: (32) 520-862
Email: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefon: (1)-269-0703
Fax: (1)-269-0703
Email: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefon: (82) 501-000
Fax: (82) 501-046
Email: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax: (42) 311-750
Email: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: (74) 411-661
Fax: (74) 411-456
Email: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: (94) 312-356
Fax: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
Email: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefon: (88) 429-008
Fax: (88) 412-150
Email: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefon: (92) 550-513
Fax: (92) 550-525
Email: zmbekelteto@zmkik.hu
Az Üzemeltető a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot nem tett.
EU online vitarendezési plattform (ODR)
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot. A plattform célja a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, gyors és hatékony bírósági eljáráson kívüli online rendezése.
Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el díjmentesen az Unió valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. A fogyasztó a panaszát elektronikusan nyújthatja be a plattformon történő regisztrációt követően.
V. Szavatosság, jótállás
A szavatosság és jótállás szabályait a Polgári törvénykönyv, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályozza. A gyerekruhaklub.hu webáruházban megvásárolható termékekre, azok jellegénél fogva a kötelező jótállás nem vonatozik.
Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igények az alábbi elérhetőségeken keresztül érvényesíthetők:
Név: PW Studio Kft. – Gyerekruha Klub webáruház
Levelezési cím:4026 Debrecen, Nemzetőr utca 1. I. lépcsőház földszint 1.
Telefonszám: 06 70 600 6017, e-mail: info@gyerekruhaklub.hu
Kellékszavatosság
A Felhasználó (mint fogyasztó) az Üzemeltető (mint vállalkozás) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján.
Az un. fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 2 év alatt évül el. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a az elévülési határidő 1 év.
A felhasználó – választása szerint – a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára - más igénye teljesítéséhez képest - aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, ebben az esetben igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az üzemeltető költségére a felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét a felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A felhasználó közvetlenül a üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (termék átvétele a kiszálltáskor) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az üzemeltető csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ilyen esetben az üzemeltető nem köteles a felhasználó kifogásának helyt adni, ha bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
Termékszavatosság
Termékszavatosság ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a termékleírásban szereplő tulajdonságokkal. A fogyasztónak minősülő felhasználó, választása szerint érvényesítheti kellék- vagy termékszavatossági igényét. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítása vagy kicserlése kérhető. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval (forgalmazóval) közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót (forgalmazót) a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a felhasználó a gyártóval (forgalmazóval) szemben érvényesítheti.
A hibás terméket a Felhasználó saját költségére köteles az Üzemeltető postacímére eljuttatni. Az Üzemeltető utánvétes csomagot nem vesz át!
A minőségi kifogások intézésére a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai az irányadóak.
VI. Elállás joga, módja, következményei
A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján, mint fogyasztó a megrendeléstől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolható, amikor az áruátvétel megtörtént, szolgáltatás esetén a szerződéskötés napjától. Az elállási nyilatkozatot az Üzemeltető számára szóban (telefonon) postai ajánlott levélben vagy eletronikus levélben írásban kell eljuttatni, telefonon történő elállás estén minden esetben kérjük annak e-mailben való megküldését is. Az elállás elállási nyilatkozatminta felhasználásával is megvalósulhat, mely itt érhető el: elállási nyilatkozat minta. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Felhasználónak kell gondoskodnia, költsége a Felhasználót terheli. A Felhasználó az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Üzemeltetőnek, utánvételes visszavételt az Üzemeltető nem teljesít. Elállás esetén az PW Studio Kft. követelheti a Felhasználótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a Felhasználót az elállás kapcsán más költség nem terheli.
Kérjük, a terméket minden esetben a webáruház postacímére szíveskedjen visszajuttatni: Gyerekruhaklub webáruház - PW Studio Kft., 4026 Debrecen, Nemzetőr utca 1. I. lépcsőház földszint 1.
Az Üzemeltető a Felhasználó által fizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül hiánytalanul visszatéríti a Felhasználónak.
Nem gyakorolható az elállás joga, ha a termék értékesítése a Felhasználó személyéhez kötött, illetve amelyet a Felhasználó kifejezett kérésére állítottak elő (pl.: ajándéktárgyak, a megrendelő által biztosított fotókkal ellátva), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.
A visszaküldött termékek átvételekor videófelvétel készül a csomag kibontásásól, illetve a visszaküldött termék megvizsgálásáról, a későbbiekben felmerülő vitás kérdések esetére. (pl. a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos)
Az e pontban rögzítettek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Felhasználó (fogyasztó)-ra vonatkoznak.
Elállási nyilatkozatminta letöltése
VII. Adatkezelés
A webáruház adatvédelmi és adatkezelési szabályzata a főoldalról továbbá a következő linken keresztül érhető el: Adatvédelem
VIII. Szerzői jogok
A gyerekruhaklub.hu weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Az Üzemeltető a szerzői jogi jogosultja a weboldalon megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt grafikai megjelenést és egyéb anyagokat, a weboldal elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, kivitelezést).
IX. Egyéb rendelkezések
Bármely Felhasználó által a weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat az Üzemeltető jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmakra vonatkozóan jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenységre utaló jeleket keresni.
Ha a Felhasználó a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük jelezze az Üzemeltetőnek az info@gyerekruhaklub.hu címen.
A Felhasználó a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Az Üzemeltető nem felel a weboldal Felhasználói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.
Jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különös tekintettel a Ptk. vonatkozó rendelkezéseire.
Az Üzemeltető jogosult a jelen ÁSZF-ben foglaltakat egyoldalúan módosítani. A módosítással egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF, a közzétételkor lép hatályba.
Ha jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, úgy az a többi rendelkezés érvényességét nem érinti.
Az Üzemeltető az ÁSZF szövegét webáruházában letölthető formában teszi közzé. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
Debrecen, 2019.07.02.